Projektni konsalting
Savjetodavne i konsultantske usluge u cilju sagledavanja raspoloživih i potencijalnih izvora finansiranja projektne ideje iz sredstava Evropske unijeNavedene usluge se eksplicitno definiše odgovarajućim Ugovorom između Konsultanta i Korisnika konsaltinga i pored ostalog sadrži aktuelne i najavljene pozive za dostavljanje predloga projekata .
Konsultantske usluge u cilju razrade projekte ideje i pripreme projekta
Druga varijanta izrade projekta je zajednički rad kroz radnu grupu i uz određivanje koordinatora izrade i pripremu odgovarajućeg plana sa odgovornim osobama i dinamikom realizacije.
Konsultantske usluge u oblasti edukacija, informativnih seminara, stručnih seminara na određene teme i radionice u cilju jačanja kadrovskih i institucionalnih kapaciteta klijenata
Konsultantske usluge u oblasti prezentacije fondova i programa EU u finansijskoj perspektivi 2014-2020
2. Fondovi i programi Evropske unije za mala i srednja preduzeća 2014- 2020;
3. Novi model pretpristupne podrške EU –Instrument pretpristupne podrške IPA II- Nacionalna IPA, Bilateralni prekogranični programi , MED program, Jadransko jonski program i Dunavski transnacionalni program.
Polaznicima će se predstaviti dostupni fondovi i programi EU i uslovi za učestvovanje i finansijski okvir koji je na raspolaganju u finansijskoj perspektivi 2014-2020 , kao i nova generacija programa Evropske unije koji su odnedavno na raspolaganju koji donose novitete za mala i srednja preduzeća i dobiće savjete kako krenuti u razvoj njihovih projektnih ideja
Pravni konsalting
Konsultantske usluge u pripremi odnosno izradi opštih i pojedinačih akata i internih proceduraOvim zakonom uređuje se sistem unutrašnjih finansijskih kontrola u javnom sektoru Crne Gore , koji obuhvata finansijsko upravljanje i kontrolu i unutrašnju reviziju, utvrđuje metodologiju i standarde i druga pitanja od značaja za uspostavljanje, razvoj i sprovođenje sistema unutrašnjih finansijskih kontrola u javnom sektoru. Javnim sektorom u smislu ovog zakona smatraju se: korisnici sredstava budžeta Crne Gore, budžeta opština, državni fondovi, nezavisna regulatorna tijela, akcionarska društva i druga pravna lica u kojima država ili opštine imaju većinski vlasnički udio.
Finansijsko upravljanje i kontrola uvodi se radi unaprijeđenja finansijskog upravljanja i odlučivanja u realizaciji postavljenih ciljeva subjekta, a naročito:
1) obavljanja poslovanja u skladu sa zakonima, podzakonskim i internim aktima, ugovorima i propisanim postupcima;
2) obezbjeđenja pouzdanog, potpunog i blagovremenog finansijskog i poslovnog izvještavanja;
3) pravilnog, ekonomičnog, efikasnog i efektivnog korišćenje sredstava;
4) zaštite imovine, obaveza i drugih resursa od gubitaka koji mogu nastati neodgovarajućim
upravljanjem, neopravdanim trošenjem i korišćenjem, kao i od nepravilnosti i prevara.
Finansijsko upravljanje i kontrola obuhvata sve finansijske i nefinansijske procese i aktivnosti u poslovanju subjekta.
Finansijsko upravljanje i kontrola sprovodi se u svim organizacionim jedinicama i na svim nivoima subjekta, a obuhvata sva sredstva subjekta, uključujući i sredstva dobijena od Evropske unije.
Usluge registracije pravnih lica i usluge iz oblasti radnih odnosa
- osnovnu registraciju pravnih lica;
- pripremu cjelokupne osnivačke dokumentacije;
- promjenu izvršnog direktora i ovlašćenih lica;
- sve druge statusne promjene (promjena imena, adrese, šifre djelatnosti itd.).
Set pravnih usluga iz oblasti radnih odnosa uključuju:
- pripremu ugovora o radu, sporazuma o prestanku radnog odnosa, otkaz ugovora o radu, radne sporove i zastupanje pred nadležnim organima;
- prijavljivanje kod Poreske uprave- podnošenje JPR obrazaca prijava-odjava i promjena ostalih podataka;
- pribavljanje radnih i boravišnih dozvola za nerezidente;
- izradu pravne dokumentacije iz oblasti radnih odnosa (sistematizacija radnih mjesta, pravilnici).